Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радості". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження у навчально-виховний процес такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати у дітей почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні. Тонкий знавець дитячої психології В. О. Сухомлинський стверджував, що перша заповідь виховання – дати дітям почуття власної гідності. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні.
Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися ”.
Проєкт передбачає безкоштовне онлайн-навчання за індивідуальною програмою. Учасники отримають знання та практичні навички в технологіях, які зараз використовують IT-компанії.
Дізнатись детальніше про проєкт https://nus.org.ua/news/vchyteliv-informatyky-zaproshuyut-bezkoshtovno-povchytys-dyzajnu-ta-programuvannyu/
Перелік документації, що повинна бути в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання: