Локація  «Шкільна інформатика Донеччини: мотивація, кадри, шляхи розвитку»


Локація «Інклюзивна освіта – освіта для всіх»

1. Бєлякова Олена Федорівна, Валента Яна Павлівна, вчителі-дефектологи Добропільського НВК "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад" Добропільської міської ради Донецької області

 «Кінезіологічні вправи».

Кінезіологія – наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Кінезіологічні вправи направлені на розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізацію роботи півкуль головного мозку, що сприяють активізації розумової діяльності.

https://youtu.be/vx3gXdJfIIs

2. Філонова Оксана Костянтинівна, вчитель-дефектолог НВК № 4, Андрєєва Олена Валеріївна, вчитель початкових класів НВК № 4.

«Психолого-педагогічна підтримка батьків дітей з ООП».

Актуальність даного відео – допомога батькам у всебічному розвитку дітей з ООП. Така дитина потребує постійної підтримки батьків. Дуже важливо, щоб корекційним завданням було підпорядковане не тільки заняття, а й організація дозвілля дитини, де знайдуть корисне застосування різні розвиваючі ігри, вправи, завдання, які будуть виконуватися в дружньому сімейному колі.

https://cutt.ly/4faMkLs

 

3. Ступак Любов Миколаївна, вчитель початкових класів Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 Добропільської міської ради Донецької  області.

«Фразовий конструктор з розвитку мовлення «Склади речення» для дітей з особливими потребами».

Фразовий конструктор «Склади речення»  – надзвичайно корисна та цікава гра для розвитку мовлення. Допомагає дітям засвоїти правильний порядок слів у реченні, граматично їх оформлювати, а також автоматизувати слова у мовленні. Мета гри - навчити дитину складати різні речення з 2-х, 3-х і 4-х слів.

За допомогою конструктора зможемо вивчати з дітьми прийменники і прийменниково-відмінкові конструкції, змінювати слова, об'єднувати фрази в текст. Така робота допоможе навчитися відповідати на прості питання, а малюнки (піктограми) – зрозуміти значення слів. Фразовий конструктор

«Склади речення» сприяє генералізації понять, розвитку критичного мислення, накопиченню словника, формуванню вказівного жесту.  З такою візуальною підтримкою навчальний процес стає більш доступним і ефективним.

https://youtu.be/Ym1DlEp4D-o

4. Баклан Ірина Аркадіївна, асистент учителя Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18  Добропільської міської ради Донецької  області.

«Використання карток PECS як засобу альтернативної комунікації в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру».

В освітньому процесі актуальним є питання застосування альтернативних способів комунікації для розвитку навичок соціальної взаємодії у дітей з розладом аутистичного спектру. У відео зроблено акцент на важливості та ефективності використання методики навчання за картками PECS, суть якої полягає у візуалізації подачі інформації, що допомагає дитині описати свої розумові процеси.

Метою відео є наглядно показати, що використання карток PECS є ефективним у роботі з дітьми, які мають труднощі в комунікативній та пізнавальній сферах.

У відеоролику є фрагменти демонстрації саморобного планшета та альбому для карток PECS, за допомогою яких можна якнайшвидше навчити дитину проявляти ініціативу і спонтанно вимовляти слова, висловлювати свої почуття та емоції.

https://cutt.ly/NfaMeL3

5. Ісмагілова Олена Олександрівна, вчитель фізичного виховання Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 Добропільської міської ради Донецької  області.

«Фізичне виховання молодших школярів у контексті інклюзивної освіти».

Відео  присвячене проблемі фізичного виховання молодших школярів у контексті інклюзивної освіти. Зокрема, у ньому визначаються сутність інклюзивної освіти та особливості інклюзивного підходу до фізичного виховання дітей. Проаналізовано державні стандарти початкової шкільної освіти, на основі чого визначені напрями у фізичному вихованні дітей молодших школярів, розкрита своєрідність реалізації у інклюзивній освіті основних умов для ефективного особистісного та фізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, також показані основні фізичні вправи, які  використовуються в роботі з дітьми з розладом аутичного спектру.

https://youtu.be/l3-9FVtR0LM

6. Басова Віра Вікторівна, вчитель початкових класів НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 - дошкільний навчальний заклад» Добропільської міської ради Донецької області.

«Урок з української мови для учнів 2 класу з ООП».

Відеоурок з української мови для учнів 2 класу з ООП за темою «Читання по складах слів, речень».

https://cutt.ly/PfaMgke

 

7. Татаренко Тетяна Олександрівна, асистент учителя НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 - дошкільний навчальний заклад» Добропільської міської ради Донецької області.

«Iзотерапія, як вид арт-терапевтичної роботи з дітьми з ООП».

Відеоурок з арт-терапії для учнів 1 класу з ООП за темою «Iзотерапія, як вид арт-терапевтичної роботи з дітьми з ООП».

https://cutt.ly/ofaMuoy

8. Кулініч Надія Валеріанівна, вчитель фізичної культури Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №15 Добропільської міської ради Донецької області.

«Спорт на здоров`я».

Організація занять лікувальної фізкультури для дітей з ООП в загальноосвітній школі.

 https://cutt.ly/0ujPZVK

9. Нитник Альбіна Юріївна, вчитель-дефектолог, Шонія Діана Мурманівна, вчитель-дефектолог, Латкун Світлана Владиславівна асистент учителя Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №15 Добропільської міської ради Донецької області.

«Навчаємось розвиваючись».

Відеоматеріали демонструють організацію навчання дітей з ООП.

https://cutt.ly/vujRXWl

10. Сищенко Маргарита Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи;  Ляш Олена Іванівна, практичний психолог; Парамонова Олена Володимирівна, асистент учителя; Воронова Надія Юріївна, асистент учителя; Цьома Вікторія Олександрівна, учитель інформатики Добропільського комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області.

«Інклюзивна освіта – освіта для всіх».

Педагогічні працівники, що опікуються питанням інклюзивної освіти в Добропільському комунальному закладі загальної середньої освіти №2 створили порадник для батьків дітей з особливими освітніми потребами у вигляді лепбука.

Психолого-педагогічна підтримка батьків є життєво необхідною, тому, що саме від батьків та їх внеску в процес виховання та навчання залежить повноцінний розвиток дітей з обмеженими можливостями.

https://cutt.ly/sfaN7Rl

11. Ранцева Світлана Володимирівна, вчитель початкових класів Добропільського НВК «Гімназія – загальноосвітня навчальна школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської міської ради.

Фрагмент уроку української мови для дітей з ООП у 4 класі.

Під час представленого фрагменту використовуються вправи на вивчення і дотримання вимови і правопису дієслів на -ся( -сь). Фрагмент уроку використовувався під час дистанційного навчання.

https://cutt.ly/XfaN9Z0 


Психологічний майданчик

 

1. Фісун Ольга Олександрівна, практичний психолог, Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 Добропільської міської ради.

«Знайомство з ресурсною технікою «Чарівне янголятко».

https://youtu.be/uPSIY6v3XIA

 

2. Інна Воронова, практичний психолог, Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Добропільської міської ради.

«Вправа «Складіть аркуш паперу від 1 до 5 разів».

https://drive.google.com/file/d/1hZNf826eAL2iyo_sh1lAoZDVCPD0Zd11/view

 

3. Діденко Вікторія Олександрівна, практичний психолог Добропільського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів №3-ДНЗ".

 «Простий тест розкриє вашу особистість за 30 секунд».

https://cutt.ly/DfgkcTe

 

4. Золотько Галина, практичний психолог ЗДО № 34 «Вуглик».

«Тест за картинками «Тип особистості».

https://youtu.be/WiVJEKHcdp4

 

5. Разумовська-Михалко Поліна Валеріївна, практичний психолог Добропільського НВК "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад" Добропільської міської ради Донецької області.

https://cutt.ly/lfgkDnH

 

6. Скриниченко Олена Миколаївна, практичний психолог Добропільського НВК «Гімназія – загальноосвітня навчальна школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської міської ради.

https://cutt.ly/OfglaUF


 «Інклюзивна освіта – освіта для всіх»

Віртуальна виставка «Інклюзивна освіта – освіта для всіх» 

 

з/п

 

Назва закладу

освіти

ПІБ автора

(повністю)

Посада

Локація/назва

виставкових

матеріалів

Анотація до матеріалів

(1-2 речення)

Посилання на відеоролик

1

Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області

Сищенко Маргарита Володимирівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Локація. «Інклюзивна освіта – освіта для всіх»

Віртуальна виставка «Інклюзивна освіта – освіта для всіх» (відеоролик з психолог-педагогічної підтримки батьківства)

Педагогічні працівники, що опікуються питанням інклюзивної освіти в Добропільському комунальному закладі загальної середньої освіти №2 створили порадник для батьків дітей з особливими освітніми потребами у вигляді Лепбуку.

Психолого-педагогічна підтримка батьків є життєво необхідною,

тому, що саме від батьків та їх внеску в процес виховання та навчання

залежить повноцінний розвиток дітей з обмеженими можливостями

https://www.youtube.com/watch?v=u22QqfEQFuQ&feature=youtu.be  

 


«Інноваційний простір учителя початкових класів»


№ з/п

Назва закладу освіти

ПІБ автора/авторів (повністю)

Посада

Локація/Назва

виставкових матеріалів

Анотація до матеріалів

(1-2 речення)

Посилання на відеоролик

1

Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2

Сищенко Маргарита Володимирівна

Заступник директора з НВР

Локація «Інноваційний простір учителя початкових класів»

 

Сучасний виклик НУШ стимулювали нашу творчу групу до виготовлення демонстраційної валізи з предмету «Я досліджую світ», в якій представлено розвивально-дидактичні матеріали організації освітнього процесу, що дають змогу провести якісний урок, надають маленькому школяру натхнення та занурюють його у навчальну атмосферу отримання нових знань

 

https://youtu.be/S9eQ2budETw

2

Добропільський НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 4 з поглибленим вивченням окремих предметів – дошкільний навчальний заклад»

Бабаніна Світлана Валентинівна

Учитель початкових класів

«Інноваційний простір учителя початкових класів» музейний урок – один із ефективних засобів навчання, розвитку та виховання школярів  

Учитель пропонує оригінальну форму сучасного уроку як музейного, направленого на зацікавленість учнів навчальним процесом

https://drive.google.com/file/d/1qjs35Zw194jnqTiV02CC-d0SOHuPOusz/view?usp=sharing

 

 

Кафедра вчителів початкових класів

 

«Інноваційний простір учителя початкових класів» відео кліп «Використання квесту, як форми активного пізнання навчального матеріалу»

Рекомендації для проведення квесту як під час уроку, так і в позаурочний час

https://www.youtube.com/watch?v=gqDp2cISz4Q

3

Добропільська ЗОШ І-ІІст.№6

Творча група

Шнуренко В.С.

Зуєва С.М.

Окомашенко Н.Ю.

 

 

Організація навчальних матеріалів (для учнів та вчителя)

Енциклопедія безпеки з Lego

4

НВК «ЗОШ I-III ст.№ 7 –ДНЗ»

Творча группа Конобрицька І.І.,

Басова В.В.,

Долженко Ю.О.

Юзькова Я.С.

 

 

Відеоуроки,чек-листи,інтерактивні плакати,онлайн-тести

Цифровий кейс вчителя.

https://drive.google.com/drive/folders/1glghr9Aajtp13njJmqwjqHHqrxBxEWAm

 

Відеоролик

https://youtu.be/pdm79ioThFI

 

5

Білицький комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №8

Одинаєва Тетяна Вікторівна

Клименко Світлана Іванівна

Ляшева Олена Анатоліївна

Рязанцева Тетяна Володимирівна

Вчителі початкових класів

 

Інноваційний простір учителя початкових класів

«Краще разом»

 

 

У відео представлена система роботи з батьками, яка передбачає активне залучення їх в освітній процес. Саме  взаємодія школи та сім’ї  створює сприятливі умови для всебічного розвитку і росту дитини та організації її активної життєвої позиції.

 

https://youtu.be/ebYmaCWMKx4

6

Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 Добропільської міської ради

Творча група педагогів

Бєланова І.В.,

Гапон В.Д.,

Мамаєва О.В.

Вчителі початкових класів

Інноваційний простір учителя початкових класів

Назва роботи: Макет сонячної системи до інтегрованого тематичного тижня «Таємниці космосу»

Демонстраційний макет «Сонячна система»  допоможе цікаво і захопливо розгорнути космічну тему на будь-яких уроках та позакласних заходах у початковій школі

 

7

Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Кулішова Антоніна Анатоліївна

 

Рєзнікова Тамара Григорівна

Учитель початкових класів

 

 

Учитель початкових класів

 «Інноваційний простір учителя початкових класів»

Організація дистанційного навчання учнів

 «Вивчати букви вдома – легко»

 Матеріали представлені у вигляді інтерактивного  робочого зошита, чек-листів із вправами щодо самостійного вивчення  букв

https://cutt.ly/Efu3eTV

8

Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

Рак Єлизавета Володимирівна

Учитель англійської мови

«Інноваційний простір учителя початкових класів»

Організація дистанційного навчання учнів

«Рекомендації для вивчення англійської мови для першокласників»

Відеоуроки з англійської мови для учнів 2 класу

Матеріали представлені у вигляді чек-листів з рекомендаціями для вивчення англійської мови для першокласників та фрагментів відеоуроків з англійської мови для учнів 2 класу   

https://cutt.ly/Ufu3U8L

https://cutt.ly/pfu3OP7

9

Водянська ЗОШ І-ІІІ ступенів №11 Добропільської міської ради

Лагойко Тетяна Валентинівна

Мірошниченко Надія Вікторівна

Учителі початкових класів

 

 

«Інноваційний простір учителя початкових класів».

Дискусійна панель «Універсальне освітнє середовище НУШ: вимоги сьогодення».

Лепбук «Моя Україна»

Представлений лепбук спрямований на :

-осмислення та візуалізацію інформації з теми «Моя Украаїна», закріплення та узагальнення матеріалу;

-створення розвивального навчально-предметного середовища, що сприяє виявленню творчого потенціалу дітей в Новій Українській школі;

-формування в учнів здатності займатися самоосвітою, самовихованням;

-розвиток патріотичних почуттів учнів

https://youtu.be/3m03jiEFjvc

 

10

Білозерська ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 Добропільської міської ради

Творча група педагогів:

Білоножко О. І.

Жуковська О. О.

Стельмах Г. А.

Вчителі початкових класів

Як організувати дистанційну освіту  в НУШ

Демонструється організація дистанційного навчання під час карантину

https://cutt.ly/uy9Yy7H

11

 

Резоглазова О. О.

Вчителі початкових класів

Освітній процес у НУШ: реалії та перспективи

Використання елементів казкотерапія як одиного із напрямків арт педагогіки

 

https://cutt.ly/Iy9T2ab

12

Новодонецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №16

Калініч І.О.

Біленко Л.М.

Деменко О.М.

Ферлієвич Н.В.

Горовецька Ю.О.

ШМО вчителів початкових класів

«Інноваційний простір учителя початкових класів»/

Навчання в НУШ – радість пізнання

 

 

Другий рік впровадження реформи Нової української школи в сучасні реалії життя  показав певні здобутки та успіхи на цьому шляху.

Навчання в НУШ для учнів стало захоплюючим процесом пізнання світу, для вчителів і батьків – успішною діяльністю та партнерством

https://youtu.be/M7HbrYepWaE

 

 

13

Добропільська ЗОШ І-ІІІ   ступенів №19

Творча  група  вчителів  початкових класів  закладу  освіти

 

 

 Як  організувати  дистанційну  освіту   в НУШ

 

https://youtu.be/PFjtAULX5j8

«Педагогічний лендарт Донеччини»

№ з/п

Назва закладу освіти

ПІБ автора/авторів (повністю)

Посада

Локація/Назва

виставкових матеріалів

Анотація до матеріалів

(1-2 речення)

Посилання на відеоролик

1.

Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області

Коваль Валентина Володимирівна

Учитель української мови  та літератури

Локація «Педагогічний лендарт Донеччини»

Виставковий майданчик «Нові виклики – інноваційні рішення»

У роботі обґрунтовано переваги використання інтерактивного плакату під час дистанційного навчання. Розглянуто можливості застосування даної новації на уроках української літератури у 7-му класі під час вивчення повісті-казки Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"

https://youtu.be/o-Z3RBwEimE

 

з/п

 

Назва закладу

освіти

ПІБ автора

(повністю)

Посада

Локація/назва

виставкових

матеріалів

Анотація до матеріалів

(1-2 речення)

Посилання на відеоролик

1

Центр туризму та краєзнавства

учнівської молоді

м. Добропілля

Божко

Лілія

Володимирівна

методист

Локація «Сучасне позашкілля»

(online).

Організація змагань зі спортивного туризму

в умовах дистанційного навчання

 

Опит проведення практичних масових заходів ЦТК в умовах карантину.

https://youtu.be/KqpYOzzJfKM

 

з/п

 

Назва закладу

освіти

ПІБ автора

(повністю)

Посада

Локація/назва

виставкових

матеріалів

Анотація до матеріалів

(1-2 речення)

Посилання на відеоролик

1

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Добропільської міської ради Донецької області

Савченко Наталя Миколаївна

Учитель математики та інформатики

Якісне оновлення змісту природничо – математичної освіти

 «Урок-подорож на тему «Дії з раціональними числами»

Відеопрезентація до уроку математики у 6 класі

 

https://youtu.be/kEYsEI_qbuw

 

2

 

Луценко Ірина Михайлівна

Учитель біології

Якісне оновлення змісту природничо – математичної освіти

Організація дистанційного навчання на уроках природничих дисциплін

Матеріали з досвіду роботи вчителя: огляд онлайн платформ та сервісів для дистанційного навчання. створення інтерактивних навчальних листів

 

 

https://drive.google.com/file/d/1MhERB5m3B6rT_dOzBYApZQeqCwk5kxTJ/view?usp=sharing

 

Мистецтво змиває пил повсякденності з душі!

1.     Солов’ян Вікторія Олександрівна, вчитель початкових класів НВК ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей м. Добропілля Донецької області

Майстер-клас. Нетрадиційні техніки малювання. «Кульбабки».

https://youtu.be/fkpybUjr_KI

2.     Привітання педагогам з початком нового навчального року від вокального колективу «Гармонія».

 

https://youtu.be/nH4NAt9w5yQ