22 квітня 2019 року на базі методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради відбулося четверте заключне заняття клубу педагогів-початківців «Пошук» за темою: «Виявлення труднощів у роботі молодого спеціаліста». Методисти МК надали молодим фахівцям методичний супровід з подолання гострих і конфліктних педагогічних ситуацій, набуття знань психологічних особливостей дітей та налагодження з ними позитивного зворотнього зв’язку, провели з вчителями-початківцями заняття з елементами тренінгу щодо згуртування колективу молодих педагогів та профілактики стресу. Вчителі плідно працювали в групах – малювали модель здорового способу життя , навчалися тайм-менеджменту.
18 лютогор 2019 р. на базі методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради відбулося третє заняття клубу педагогів-початківців «Пошук» за темою: «Урок – головна форма організації навчально-виховного процесу». Молодим фахівцям був наданий методичний супровід з набуття знань з проведення самоаналізу власних уроків, визначення чинників від яких залежить рівень та успішність уроку, , очікувані результати, а відповідно і його ефективність. Вчителі працювали в групах, індивідуально. Методисти Гнилицька Л.В., Костенко О.І. в роботі з педагогами-початківцями застосували інтерактивні форми роботи, як імітаційна гра, майстер-клас, бліц - опитування, «мозковий штурм», доцільно використали ІКТ, забезпечили педагогів методичними рекомендаціями, додатками, якими вони поповнять свої портфоліо. Засідання пройшло на високому творчому, емоційному рівні. Активність молодих педагогів була висока.
14 грудня на базі методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради відбулося друге заняття клубу педагогів-початківців «Пошук» за темою: «Урок як основна технологічна одиниця освітнього процесу». Молодим фахівцям був наданий методичний супровід з набуття знань з організації педагогічного процесу, ведення шкільної документації, вміння визначати тип, ціль, мету заняття та дотримання етапів уроку. Одинадцять вчителів плідно працювали в групах з написання планів-конспектів уроків різних жанрів.
1. Люби себе й обраний тобою шлях.
2.Читай на ніч хоча б щось.
3 Схиляйся перед чистотою і цнотливістю дитинства.
4.Іди на урок , як на іспит, але перетворюй урок на свято доброти і розуму.
5 Якщо учень не зробив домашнього завдання, не картай його, а уяви ,що в нього, можливо, були важливіші справи. Або, що прикро, і ти , і твій предмет для нього, м’яко кажучи, не досить симпатичні.
6.Захоплюйся дитячими відкриттями і не поспішай оцінювати їх за допомогою цифр.
7 . Принось на кожен урок диво: вірш , пісеньку , запис голосів видатних людей, притчу, приклад з життя, анекдот, афоризм, висловлювання, оригінальну задачу, жарт…
8. Твоя головна зброя – бадьорість, життєрадість, гуманність,а не буркотіння, вимогливість, переслідування, демонстрація втоми
9.Твоє обличчя має бути красивим, одухотвореним красою, а твій зовнішній вигляд не повинен нагадувати про неминучу пенсію і нудне життя.
10. Якщо учні пам’ятають не тебе , а твої слова, вчинки, значить твоє педагогічне життя вдалося.