Завдання та зміст науково - методичної роботи в умовах особистісно орієнтованого підходу
Завдання завідуючого та методиста дошкільного закладу полягає в тому, щоб виробити систему, знайти доступні і разом з тим ефективні методи підвищення педагогічної майстерності. Саме цій проблемі, методичної роботи вдошкільному закладі, я б хотіла присвятити свій виступ.
Методичне забезпечення є найважливішою частиною підвищення кваліфікації педагогів. Воно покликане підтримувати нормальний хід освітнього процесу, сприяти його відновленню. Організація методичної роботи доручається спеціальним службам - методичним кабінетам, методич
Якщо питання організації діяльності ДНЗ розглядаються і вирішуються на нарадах при завідуючому, то ефективність роботи та перспектива розвитку колективу - це прерогатива педагогічної ради.
Педагогічна рада - це рада педагогів, які дійсно радяться, а не „засідають”, така рада повинна приносити професійне задоволення, бажання здійснити окреслене, впевненість, а не навпаки