Міністерством освіти і науки розроблено Положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти.
Проект документа оприлюднений відомством для громадського обговорення.
Документ визначає механізм забезпечення здобуття загальної середньої освіти за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами.
Організація дистанційного навчання має забезпечити можливість реалізувати право учнів на якісну та доступну освіту відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду http://osvita.ua/school/74691/
МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ПОСТАНОВИ КМУ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОПОМІЖНИМИ ЗАСОБАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ТА УСТАНОВАХ ОСВІТИ»
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах та установах освіти", розробленої відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», доручення Кабінету Міністрів України від 27.03.20 № 9895/0/1-20 до Закону України від 16 січня 2020 р. № 463-ІХ «Про повну загальну середню освіту».
Постановою визначено механізм забезпечення допоміжними засобами для навчанняосіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти.
Зауваження та пропозиції до проєкту просимо надсилати до 26 червня 2020 року за адресами: проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135 або на e-mail: samsonova@mon.gov.ua.
Обговорення проєкту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (нова редакція)
Докладніше https://bibliotekaippo7.wixsite.com/libra
Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження КМУ «Про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)»
Документ розроблено з метою сприяння розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) як фундаменту конкурентоздатності та економічного зростання нашої держави, що покликані формувати новітні STEM-компетентності громадян та підготувати фахівців нової генерації, які здатні до засвоєння, втілення та розробки сучасних знань та новітніх технологій.
Проєктом акта запропоновано схвалити Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). Вона спрямована на модернізацію природничо-математичної освіти, широкомасштабне впровадження STEM-освіти на рівнях освіти — дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої, а також залучення громадськості до підтримки впровадження STEM-освіти через партнерство з роботодавцями та науковими установами
Пропозиції та зауваження до проєкту просимо надсилати до 04 червня 2020 року на е-пошту b_kudrenko@mon.gov.ua з темою повідомлення «Громадське обговорення».
Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти». Професійним стандартом встановлюються єдині вимоги до вчителів закладів загальної середньої освіти всіх рівнів відповідно до кваліфікаційної категорії. Планується, що одночасно з набранням чинності цього документу буде скасовано наказ Міністерства соціальної політики України 10.08.2018 № 1143 «Про затвердження професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти".
Метою професійного стандарту є опис основних педагогічних функцій, встановлення єдиних вимог до загальних та фахових компетентностей вчителів закладів загальної середньої освіти, їх допуску до роботи та умов праці.
Особливістю професійного стандарту є опис професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій: спеціаліст, ІІ категорія, І категорія, вища категорія. Це дозволить вчителям визначати критерії самооцінювання, а також оцінити готовність вчителя до професійної діяльності у рамках певної кваліфікаційної категорії, проходження атестації та сертифікації.
Під час розроблення документу було здійснено дослідження міжнародного досвіду створення професійних стандартів, проведено он-лайн обговорення документу у фокус-групах учителів початкової та середньої школи.
Проєкт створювався за участі вчителів та керівників закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників, науковців, громадських організацій, за підтримки міжнародних експертів.Запрошуємо всіх освітян до обговорення документу.
Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються до 20.05.2020 в письмовому вигляді або електронною поштою за адресами:
Запрошуємо всіх небайдужих до обговорення проектів нормативних документів
Педагогам, батькам, учням, представникам громадськості Великого Добропілля пропонуємо ознайомитися з поектами нормативних документів з та висловити свою думку, заповнивши анкету.