Дискусійно – презентаційний «Мій тренд і секрети успіху»
«Постпандемія: нові освітні тремайданчик нди»
https://padlet.com/annaralenko/5766zycu7urfr9tm
https://ru.padlet.com/vito_ponomarenko93/kp4gjok6syyo
https://www.youtube.com/watch?v=_sgsW1Tiwzg&feature=youtu.be
https://drive.google.com/drive/u/1/my-drive
https://drive.google.com/drive/u/1/my-drive
https://drive.google.com/file/d/1dkTUfvFhZtcoHpKItvBs-3t6O-kNYmI5/view
https://drive.google.com/file/d/1BcO2-MQssx2SrMqHfZ2jWbQ3Y16-H4Wh/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1J7LBoZGRIhVx3ZbCF_s1rP3G4OKdk-E2/view?usp=sharing
https://padlet.com/annaralenko/5766zycu7urfr9tm
https://cutt.ly/HfaCWlW https://cutt.ly/3faCEl5
https://www.youtube.com/watch?v=u22QqfEQFuQ&feature=youtu.be
https://docs.google.com/presentation/d/1Aok_9P8sS764rq8QeEJglFp4g-OhdavONNRyFiuHucQ/edit?usp=sharing
Локація «Шкільна інформатика Донеччини: мотивація, кадри, шляхи розвитку»
Локація «Інклюзивна освіта – освіта для всіх»
1. Бєлякова Олена Федорівна, Валента Яна Павлівна, вчителі-дефектологи Добропільського НВК "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад" Добропільської міської ради Донецької області
«Кінезіологічні вправи».
Кінезіологія – наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Кінезіологічні вправи направлені на розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізацію роботи півкуль головного мозку, що сприяють активізації розумової діяльності.
2. Філонова Оксана Костянтинівна, вчитель-дефектолог НВК № 4, Андрєєва Олена Валеріївна, вчитель початкових класів НВК № 4.
«Психолого-педагогічна підтримка батьків дітей з ООП».
Актуальність даного відео – допомога батькам у всебічному розвитку дітей з ООП. Така дитина потребує постійної підтримки батьків. Дуже важливо, щоб корекційним завданням було підпорядковане не тільки заняття, а й організація дозвілля дитини, де знайдуть корисне застосування різні розвиваючі ігри, вправи, завдання, які будуть виконуватися в дружньому сімейному колі.
3. Ступак Любов Миколаївна, вчитель початкових класів Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 Добропільської міської ради Донецької області.
«Фразовий конструктор з розвитку мовлення «Склади речення» для дітей з особливими потребами».
Фразовий конструктор «Склади речення» – надзвичайно корисна та цікава гра для розвитку мовлення. Допомагає дітям засвоїти правильний порядок слів у реченні, граматично їх оформлювати, а також автоматизувати слова у мовленні. Мета гри - навчити дитину складати різні речення з 2-х, 3-х і 4-х слів.
За допомогою конструктора зможемо вивчати з дітьми прийменники і прийменниково-відмінкові конструкції, змінювати слова, об'єднувати фрази в текст. Така робота допоможе навчитися відповідати на прості питання, а малюнки (піктограми) – зрозуміти значення слів. Фразовий конструктор
«Склади речення» сприяє генералізації понять, розвитку критичного мислення, накопиченню словника, формуванню вказівного жесту. З такою візуальною підтримкою навчальний процес стає більш доступним і ефективним.
4. Баклан Ірина Аркадіївна, асистент учителя Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 Добропільської міської ради Донецької області.
«Використання карток PECS як засобу альтернативної комунікації в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру».
В освітньому процесі актуальним є питання застосування альтернативних способів комунікації для розвитку навичок соціальної взаємодії у дітей з розладом аутистичного спектру. У відео зроблено акцент на важливості та ефективності використання методики навчання за картками PECS, суть якої полягає у візуалізації подачі інформації, що допомагає дитині описати свої розумові процеси.
Метою відео є наглядно показати, що використання карток PECS є ефективним у роботі з дітьми, які мають труднощі в комунікативній та пізнавальній сферах.
У відеоролику є фрагменти демонстрації саморобного планшета та альбому для карток PECS, за допомогою яких можна якнайшвидше навчити дитину проявляти ініціативу і спонтанно вимовляти слова, висловлювати свої почуття та емоції.
5. Ісмагілова Олена Олександрівна, вчитель фізичного виховання Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18 Добропільської міської ради Донецької області.
«Фізичне виховання молодших школярів у контексті інклюзивної освіти».
Відео присвячене проблемі фізичного виховання молодших школярів у контексті інклюзивної освіти. Зокрема, у ньому визначаються сутність інклюзивної освіти та особливості інклюзивного підходу до фізичного виховання дітей. Проаналізовано державні стандарти початкової шкільної освіти, на основі чого визначені напрями у фізичному вихованні дітей молодших школярів, розкрита своєрідність реалізації у інклюзивній освіті основних умов для ефективного особистісного та фізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, також показані основні фізичні вправи, які використовуються в роботі з дітьми з розладом аутичного спектру.
6. Басова Віра Вікторівна, вчитель початкових класів НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 - дошкільний навчальний заклад» Добропільської міської ради Донецької області.
«Урок з української мови для учнів 2 класу з ООП».
Відеоурок з української мови для учнів 2 класу з ООП за темою «Читання по складах слів, речень».
7. Татаренко Тетяна Олександрівна, асистент учителя НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 - дошкільний навчальний заклад» Добропільської міської ради Донецької області.
«Iзотерапія, як вид арт-терапевтичної роботи з дітьми з ООП».
Відеоурок з арт-терапії для учнів 1 класу з ООП за темою «Iзотерапія, як вид арт-терапевтичної роботи з дітьми з ООП».
8. Кулініч Надія Валеріанівна, вчитель фізичної культури Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №15 Добропільської міської ради Донецької області.
«Спорт на здоров`я».
Організація занять лікувальної фізкультури для дітей з ООП в загальноосвітній школі.
9. Нитник Альбіна Юріївна, вчитель-дефектолог, Шонія Діана Мурманівна, вчитель-дефектолог, Латкун Світлана Владиславівна асистент учителя Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №15 Добропільської міської ради Донецької області.
«Навчаємось розвиваючись».
Відеоматеріали демонструють організацію навчання дітей з ООП.
10. Сищенко Маргарита Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи; Ляш Олена Іванівна, практичний психолог; Парамонова Олена Володимирівна, асистент учителя; Воронова Надія Юріївна, асистент учителя; Цьома Вікторія Олександрівна, учитель інформатики Добропільського комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області.
«Інклюзивна освіта – освіта для всіх».
Педагогічні працівники, що опікуються питанням інклюзивної освіти в Добропільському комунальному закладі загальної середньої освіти №2 створили порадник для батьків дітей з особливими освітніми потребами у вигляді лепбука.
Психолого-педагогічна підтримка батьків є життєво необхідною, тому, що саме від батьків та їх внеску в процес виховання та навчання залежить повноцінний розвиток дітей з обмеженими можливостями.
11. Ранцева Світлана Володимирівна, вчитель початкових класів Добропільського НВК «Гімназія – загальноосвітня навчальна школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської міської ради.
Фрагмент уроку української мови для дітей з ООП у 4 класі.
Під час представленого фрагменту використовуються вправи на вивчення і дотримання вимови і правопису дієслів на -ся( -сь). Фрагмент уроку використовувався під час дистанційного навчання.
Психологічний майданчик
1. Фісун Ольга Олександрівна, практичний психолог, Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 Добропільської міської ради.
«Знайомство з ресурсною технікою «Чарівне янголятко».
2. Інна Воронова, практичний психолог, Білозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 Добропільської міської ради.
«Вправа «Складіть аркуш паперу від 1 до 5 разів».
https://drive.google.com/file/d/1hZNf826eAL2iyo_sh1lAoZDVCPD0Zd11/view
3. Діденко Вікторія Олександрівна, практичний психолог Добропільського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів №3-ДНЗ".
«Простий тест розкриє вашу особистість за 30 секунд».
4. Золотько Галина, практичний психолог ЗДО № 34 «Вуглик».
«Тест за картинками «Тип особистості».
5. Разумовська-Михалко Поліна Валеріївна, практичний психолог Добропільського НВК "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням окремих предметів - дошкільний навчальний заклад" Добропільської міської ради Донецької області.
6. Скриниченко Олена Миколаївна, практичний психолог Добропільського НВК «Гімназія – загальноосвітня навчальна школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської міської ради.
«Інклюзивна освіта – освіта для всіх»
Віртуальна виставка «Інклюзивна освіта – освіта для всіх»
№ з/п
|
Назва закладу освіти |
ПІБ автора (повністю) |
Посада |
Локація/назва виставкових матеріалів |
Анотація до матеріалів (1-2 речення) |
Посилання на відеоролик |
1 |
Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області |
Сищенко Маргарита Володимирівна |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
Локація. «Інклюзивна освіта – освіта для всіх» Віртуальна виставка «Інклюзивна освіта – освіта для всіх» (відеоролик з психолог-педагогічної підтримки батьківства) |
Педагогічні працівники, що опікуються питанням інклюзивної освіти в Добропільському комунальному закладі загальної середньої освіти №2 створили порадник для батьків дітей з особливими освітніми потребами у вигляді Лепбуку. Психолого-педагогічна підтримка батьків є життєво необхідною, тому, що саме від батьків та їх внеску в процес виховання та навчання залежить повноцінний розвиток дітей з обмеженими можливостями |
https://www.youtube.com/watch?v=u22QqfEQFuQ&feature=youtu.be
|
«Інноваційний простір учителя початкових класів»
№ з/п |
Назва закладу освіти |
ПІБ автора/авторів (повністю) |
Посада |
Локація/Назва виставкових матеріалів |
Анотація до матеріалів (1-2 речення) |
Посилання на відеоролик |
1 |
Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 |
Сищенко Маргарита Володимирівна |
Заступник директора з НВР |
Локація «Інноваційний простір учителя початкових класів»
|
Сучасний виклик НУШ стимулювали нашу творчу групу до виготовлення демонстраційної валізи з предмету «Я досліджую світ», в якій представлено розвивально-дидактичні матеріали організації освітнього процесу, що дають змогу провести якісний урок, надають маленькому школяру натхнення та занурюють його у навчальну атмосферу отримання нових знань |
|
2 |
Добропільський НВК «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 4 з поглибленим вивченням окремих предметів – дошкільний навчальний заклад» |
Бабаніна Світлана Валентинівна |
Учитель початкових класів |
«Інноваційний простір учителя початкових класів» музейний урок – один із ефективних засобів навчання, розвитку та виховання школярів |
Учитель пропонує оригінальну форму сучасного уроку як музейного, направленого на зацікавленість учнів навчальним процесом |
https://drive.google.com/file/d/1qjs35Zw194jnqTiV02CC-d0SOHuPOusz/view?usp=sharing
|
Кафедра вчителів початкових класів |
|
«Інноваційний простір учителя початкових класів» відео кліп «Використання квесту, як форми активного пізнання навчального матеріалу» |
Рекомендації для проведення квесту як під час уроку, так і в позаурочний час |
|||
3 |
Добропільська ЗОШ І-ІІст.№6 |
Творча група Шнуренко В.С. Зуєва С.М. Окомашенко Н.Ю. |
|
|
Організація навчальних матеріалів (для учнів та вчителя) |
Енциклопедія безпеки з Lego |
4 |
НВК «ЗОШ I-III ст.№ 7 –ДНЗ» |
Творча группа Конобрицька І.І., Басова В.В., Долженко Ю.О. Юзькова Я.С. |
|
|
Відеоуроки,чек-листи,інтерактивні плакати,онлайн-тести |
Цифровий кейс вчителя. https://drive.google.com/drive/folders/1glghr9Aajtp13njJmqwjqHHqrxBxEWAm
Відеоролик
|
5 |
Білицький комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №8 |
Одинаєва Тетяна Вікторівна Клименко Світлана Іванівна Ляшева Олена Анатоліївна Рязанцева Тетяна Володимирівна |
Вчителі початкових класів
|
Інноваційний простір учителя початкових класів «Краще разом»
|
У відео представлена система роботи з батьками, яка передбачає активне залучення їх в освітній процес. Саме взаємодія школи та сім’ї створює сприятливі умови для всебічного розвитку і росту дитини та організації її активної життєвої позиції.
|
|
6 |
Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 Добропільської міської ради |
Творча група педагогів Бєланова І.В., Гапон В.Д., Мамаєва О.В. |
Вчителі початкових класів |
Інноваційний простір учителя початкових класів Назва роботи: Макет сонячної системи до інтегрованого тематичного тижня «Таємниці космосу» |
Демонстраційний макет «Сонячна система» допоможе цікаво і захопливо розгорнути космічну тему на будь-яких уроках та позакласних заходах у початковій школі |
|
7 |
Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 |
Кулішова Антоніна Анатоліївна
Рєзнікова Тамара Григорівна |
Учитель початкових класів
Учитель початкових класів |
«Інноваційний простір учителя початкових класів» Організація дистанційного навчання учнів «Вивчати букви вдома – легко» |
Матеріали представлені у вигляді інтерактивного робочого зошита, чек-листів із вправами щодо самостійного вивчення букв |
|
8 |
Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 |
Рак Єлизавета Володимирівна |
Учитель англійської мови |
«Інноваційний простір учителя початкових класів» Організація дистанційного навчання учнів «Рекомендації для вивчення англійської мови для першокласників» Відеоуроки з англійської мови для учнів 2 класу |
Матеріали представлені у вигляді чек-листів з рекомендаціями для вивчення англійської мови для першокласників та фрагментів відеоуроків з англійської мови для учнів 2 класу |
|
9 |
Водянська ЗОШ І-ІІІ ступенів №11 Добропільської міської ради |
Лагойко Тетяна Валентинівна Мірошниченко Надія Вікторівна |
Учителі початкових класів
|
«Інноваційний простір учителя початкових класів». Дискусійна панель «Універсальне освітнє середовище НУШ: вимоги сьогодення». Лепбук «Моя Україна» |
Представлений лепбук спрямований на : -осмислення та візуалізацію інформації з теми «Моя Украаїна», закріплення та узагальнення матеріалу; -створення розвивального навчально-предметного середовища, що сприяє виявленню творчого потенціалу дітей в Новій Українській школі; -формування в учнів здатності займатися самоосвітою, самовихованням; -розвиток патріотичних почуттів учнів |
|
10 |
Білозерська ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 Добропільської міської ради |
Творча група педагогів: Білоножко О. І. Жуковська О. О. Стельмах Г. А. |
Вчителі початкових класів |
Як організувати дистанційну освіту в НУШ |
Демонструється організація дистанційного навчання під час карантину |
|
11 |
|
Резоглазова О. О. |
Вчителі початкових класів |
Освітній процес у НУШ: реалії та перспективи |
Використання елементів казкотерапія як одиного із напрямків арт педагогіки
|
|
12 |
Новодонецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №16 |
Калініч І.О. Біленко Л.М. Деменко О.М. Ферлієвич Н.В. Горовецька Ю.О. |
ШМО вчителів початкових класів |
«Інноваційний простір учителя початкових класів»/ Навчання в НУШ – радість пізнання
|
Другий рік впровадження реформи Нової української школи в сучасні реалії життя показав певні здобутки та успіхи на цьому шляху. Навчання в НУШ для учнів стало захоплюючим процесом пізнання світу, для вчителів і батьків – успішною діяльністю та партнерством |
|
13 |
Добропільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 |
Творча група вчителів початкових класів закладу освіти |
|
|
Як організувати дистанційну освіту в НУШ
|
«Педагогічний лендарт Донеччини»
№ з/п |
Назва закладу освіти |
ПІБ автора/авторів (повністю) |
Посада |
Локація/Назва виставкових матеріалів |
Анотація до матеріалів (1-2 речення) |
Посилання на відеоролик |
1. |
Добропільський КЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 Добропільської міської ради Донецької області |
Коваль Валентина Володимирівна |
Учитель української мови та літератури |
Локація «Педагогічний лендарт Донеччини» Виставковий майданчик «Нові виклики – інноваційні рішення» |
У роботі обґрунтовано переваги використання інтерактивного плакату під час дистанційного навчання. Розглянуто можливості застосування даної новації на уроках української літератури у 7-му класі під час вивчення повісті-казки Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" |
|
№ з/п
|
Назва закладу освіти |
ПІБ автора (повністю) |
Посада |
Локація/назва виставкових матеріалів |
Анотація до матеріалів (1-2 речення) |
Посилання на відеоролик |
1 |
Центр туризму та краєзнавства учнівської молоді м. Добропілля |
Божко Лілія Володимирівна |
методист |
Локація «Сучасне позашкілля» (online). Організація змагань зі спортивного туризму в умовах дистанційного навчання
|
Опит проведення практичних масових заходів ЦТК в умовах карантину. |
|
№ з/п
|
Назва закладу освіти |
ПІБ автора (повністю) |
Посада |
Локація/назва виставкових матеріалів |
Анотація до матеріалів (1-2 речення) |
Посилання на відеоролик |
1 |
Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Добропільської міської ради Донецької області |
Савченко Наталя Миколаївна |
Учитель математики та інформатики |
Якісне оновлення змісту природничо – математичної освіти «Урок-подорож на тему «Дії з раціональними числами» |
Відеопрезентація до уроку математики у 6 класі
|
|
2 |
|
Луценко Ірина Михайлівна |
Учитель біології |
Якісне оновлення змісту природничо – математичної освіти Організація дистанційного навчання на уроках природничих дисциплін |
Матеріали з досвіду роботи вчителя: огляд онлайн платформ та сервісів для дистанційного навчання. створення інтерактивних навчальних листів
|
https://drive.google.com/file/d/1MhERB5m3B6rT_dOzBYApZQeqCwk5kxTJ/view?usp=sharing
|
Мистецтво змиває пил повсякденності з душі!
1. Солов’ян Вікторія Олександрівна, вчитель початкових класів НВК ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей м. Добропілля Донецької області
Майстер-клас. Нетрадиційні техніки малювання. «Кульбабки».
2. Привітання педагогам з початком нового навчального року від вокального колективу «Гармонія».