Усі люди різні, і кожна має право відрізнятися від інших, бути не такою, як решта. Сучасне суспільство має бути готовим для цього.
Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ),
керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). На що зважати під час відкриття інклюзивного класу
https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-inklyuzyvne-navchannya-v-shkoli-pokrokova-instruktsiya/
“Щоб почати дистанційне навчання з дітьми з особливими освітніми потребами, треба просто почати”, – впевнена керівниця інклюзивних проєктів ГО “Бачити Серцем” Наталя Гладких
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА - https://cutt.ly/LeK7x6